{"id":1873,"date":"2019-12-03T20:03:48","date_gmt":"2019-12-03T19:03:48","guid":{"rendered":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/?page_id=1873"},"modified":"2019-12-03T20:05:23","modified_gmt":"2019-12-03T19:05:23","slug":"izjava-o-saobraznosti","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/","title":{"rendered":"Izjava o saobraznosti"},"content":{"rendered":"

Obave\u0161tenje o pravima i obavezama potro\u0161a\u010da<\/p>\n

Prodavac je du\u017ean potro\u0161a\u010da (kupca) upoznati o osnovnim obele\u017ejima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, na\u010dinu pla\u0107anja, na\u010dinu i roku isporuke i na\u010dinu izvr\u0161enja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, ukljucujuci i mere tehni\u010dke za\u0161tite digitalnog sadr\u017eaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadr\u017eaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac ima saznanja, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o na\u010dinu izjavljivanja reklamacije, a naro\u010dito o mestu prijema i na\u010dinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potro\u0161a\u010da po osnovu saobraznosti, o dostupnosti rezervnih delova, prikljucnih aparata i slicnih delova, tehnickog servisa, odnosno odr\u017eavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe. Prodavac \u0107e Potro\u0161a\u010du predati uputstvo za upotrebu i monta\u017eu. Ako isporu\u010dena roba nije saobrazna ugovoru, Potro\u0161a\u010d nakon \u0161to obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.Potro\u0161a\u010d ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog clana nije mogu\u0107e, Potro\u0161a\u010d ima pravo da zahteva odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili raskid ugovora ako:1.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Nesaobraznost ne mo\u017ee da se otkloni opravkom ili zamenom uop\u0161te niti u primerenom roku<\/p>\n

2.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Ne mo\u017ee da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvr\u0161io opravku ili zamenu u primerenom roku<\/p>\n

3.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opravka ili zamena ne mo\u017ee da se sprovede bez zna\u010dajnijih nepogodnosti za potro\u0161a\u010da zbog prirode robe i njene namene<\/p>\n

4.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno optere\u0107enje za Prodavca<\/p>\n

Nesrazmerno optere\u0107enje za Prodavca u smislu stava 3. tacka 4) ovog clana, javlja se ako u pore\u0111enju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane tro\u0161kove, uzimaju\u0107i u obzir:\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Zna\u010daj saobraznosti u konkretnom slu\u010daju<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Da li se saobraznost mo\u017ee otkloniti bez zna\u010dajnijih nepogodnosti za potro\u0161a\u010da<\/p>\n

Potro\u0161a\u010d ima pravo da zahteva zamenu, odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je mogu\u0107a samo uz izri\u010ditu saglasnost potro\u0161a\u010da. uzimaju\u0107i u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Potro\u0161a\u010d nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvr\u0161iti u primerenom roku bez Zna\u010dajnih neugodnosti za potro\u0161a\u010da i uz njegovu saglasnost. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od \u0161est meseci od dana prelaska rizika na potro\u0161a\u010da, on ima pravo da bira izme\u0111u zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovaraju\u0107im umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti mogu\u0107e je opravkom uz izri\u010ditu saglasnost potro\u0161a\u010da. Potro\u0161a\u010d ne mo\u017ee da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Potro\u0161a\u010d ne\u0107e zloupotrebljavati svoja prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, bi\u0107e du\u017ean da Prodavcu naknadu svaku \u0161tetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac \u0107e utvrditi da li postoji nesaobraznost robe koju je Potro\u0161a\u010d istakao i ako utvrdi da je Potro\u0161a\u010d i pored nepostojanja nesaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od potro\u0161a\u010da \u0107e tra\u017eiti naknadu \u0161tete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod \u0161tetom se podrazumeva kako stvarna \u0161teta tako i izmakla korist.Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potro\u0161a\u010da. Ako nesaobraznost nastane u roku od \u0161est meseci od dana prelaska rizika na potro\u0161a\u010da, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom odre\u0111ene nesaobraznosti. Kod prodaje polovne robe, Prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od jedne godine.Prodavac se obavezuje da \u0107e isporu\u010diti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajucom ambala\u017eom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvo\u0111a\u010da, uvoznika ili distributera.Da bi Potro\u0161a\u010d ostvarilo pravo na saobraznost du\u017ean je, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal prilo\u017eiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, (po mogu\u0107stvu neo\u0161te\u0107enu ambala\u017eu), original ili kopiju Ugovora o prodaji i\u00a0 ra\u010dun \u00a0kojim se potvr\u0111uje kupovina robe od Prodavca. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olak\u0161ala provera neispravnosti od strane ovla\u0161\u0107enog lica Prodavca ili ovla\u0161\u0107enih servisera proizvo\u0111a\u010da. Opis kvara, serijski broj, naziv artikla, proizvo\u0111a\u010d artikla, oznaka modela itd. unose se u za to predvi\u0111en obrazac (revers). Prodavac se obavezuje da Potro\u0161a\u010du obezbedi ovaj obrazac i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primerak reversa zadr\u017eava Prodavac, a drugi Potro\u0161a\u010d prilikom predaje proizvoda na servis. Potro\u0161a\u010d je du\u017ean da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavca. U suprotnom, Potro\u0161a\u010d ne\u0107e moci da preuzme robu sa servisa. Zamena delova pre provere dokumentacije nije mogu\u0107a, kao ni pre provere navedenih nedostataka, osim ukoliko u cenovniku ili posebnom sertifikatu koji se dobije nije drugacije nazna\u010deno (npr. ukoliko je za odre\u0111eni artikl nazna\u010deno da se u slu\u010daju reklamacije menja 1 za 1 u roku odgovornosti za nesaobraznost). Roba koja se \u0161alje na servis po\u0161tom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambala\u017eu. Svi proizvodi koji su na ovaj na\u010din Prodavcu dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je do\u0161lo do vidljivih mehani\u010dkih o\u0161te\u0107enja samog proizvoda u toku transporta ne\u0107e biti preuzeti od strane Prodavca, ve\u0107 \u0107e biti vra\u0107eni po\u0161iljaocu o njegovom tro\u0161ku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna o\u0161te\u0107enja proizvoda i ambala\u017ee koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese potro\u0161a\u010da. Ukoliko je utvr\u0111eno fizi\u010dko i mehani\u010dko o\u0161te\u0107enje robe za koju Prodavca ne odgovara, Prodavac u slu\u010daju povra\u0107aja novca, nije du\u017ean da vrati pun iznos kupoprodajne cene, ve\u0107 \u0107e \u0107enu umanjiti za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled o\u0161te\u0107enja. Procenu \u0107e vr\u0161iti ovla\u0161\u0107ena lica Prodavca (serviseri).Saobraznost ne pokriva nedostatke, o\u0161te\u0107enja i kvarove nastale nepravilnim i nestru\u010dnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uklju\u0107eni i propusti poput spajanja ure\u0111aja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanjem kao i kori\u0161\u0107enje ure\u0111aja u nepredvi\u0111enim uslovima i prostorima. Pravo na saobraznost Potro\u0161a\u010d gubi i u slu\u010daju neovla\u0161\u0107enog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane tre\u0107eg lica koje nije ovla\u0161\u0107eno od strane Prodavca ili proizvo\u0111a\u010da.Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na ra\u010dunaru, hard disku ili bilo kom drugom ure\u0111aju koji slu\u017ei za sme\u0161tanje podataka.Prodavac ne vr\u0161i instalaciju i monta\u017eu robe na adresi potro\u0161a\u010da i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili monta\u017ee, osim ako je do pomenutie nesobraznosti do\u0161lo krivicom Prodavca.U slu\u010daju da kontrolni servis Prodavca utvrdi da je proizvod koji je poslat na popravku po reklamaciji ispravan, bi\u0107e napla\u0107en pregled proizvoda po va\u017ee\u0107em \u0107enovniku servisa i bi\u0107e napla\u0107eni svi transportni tro\u0161kovi koje je snosio Prodavac. Proizvod \u0107e se isporu\u010diti na adresu potro\u0161a\u010da tek nakon \u0161to Potro\u0161a\u010d uplati na na\u0161 tekuci ra\u010dun sve nastale tro\u0161kove.U slu\u010daju da se radi o kompletnom ra\u010dunaru kupljenom kod Prodavca, on se obavezuje da utvrdi i otkloni sve nepravilnosti u radu ra\u010dunara. U slu\u010daju kupovine samo odre\u0111enih komponenata za sastavljanje ra\u010dunara kod Prodavca, kao i u slu\u010daju kada ra\u010dunar nije sastavilo ovla\u0161\u0107eno li\u0107e, kod Prodavca, on je du\u017ean samo da proveri ispravnost komponenata kupljenih kod Prodavca. Kompatibilnost komponenata nije predmet saobraznosti ukoliko sve komponente u ra\u010dunaru nisu kupljene kod Prodavca. U slu\u010daju da su sve komponente u ra\u010dunaru kupljene kod Prodavca a dolazi do odre\u0111enih nekompatibilnosti u me\u0111usobnom radu, Prodavac se obavezuje da \u0107e u dogovoru sa Potro\u0161a\u010dem prona\u0107i re\u0161enje za nastalu situaciju a svakako u korist potro\u0161a\u010da.Potro\u0161a\u010d mo\u017ee da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogre\u0161no obra\u010dunate cene i drugih nedostataka, na na\u010din koji su opisane u obave\u0161tenju o na\u010dinu i mestu primanja reklamacije.Prodavac je du\u017ean da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potro\u0161a\u010du na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadr\u017ei odluku da li prihvata reklamaciju, izja\u0161njenje o zahtevu potro\u0161a\u010da i konkretan predlog i rok za re\u0161avanje reklamacije. Rok ne mo\u017ee da bude du\u017ei od 30 dana, od dana podno\u0161enja reklamacije.Prodavac je du\u017ean da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za re\u0161avanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potro\u0161a\u010da. S toga \u0107e potro\u0161a\u010da svoju saglasnost dati u najkra\u0107em mogu\u0107em roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da re\u0161i reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti potro\u0161a\u010da smatra\u0107e se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potro\u0161a\u010da u zakonskom roku.Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potro\u0161a\u010da u roku koji je dogovoren, du\u017ean je da o produ\u017eavanju roka za re\u0161avanje reklamacije obavesti potro\u0161a\u010da i navede rok u kome \u0107e je re\u0161iti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju \u0107e Potro\u0161a\u010d dati u najkra\u0107em mogu\u0107em roku. Produ\u017eavanje roka za re\u0161avanje reklamacija mogu\u0107e je samo jednom.Prodavac se obavezuje da \u0107e svaki proizvod koji je predat na servis, a \u010dija reklamacija nije re\u0161ena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovaraju\u0107im artiklom. Ukoliko Potro\u0161a\u010d ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovaraju\u0107i, Potro\u0161a\u010du \u0107e biti vra\u0107en iznos kupoprodajne cene.Potro\u0161a\u010d je du\u017ean da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obave\u0161tenje da mo\u017ee preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima vi\u0161e nikakvu odgovornost za dati proizvod i proizvod mo\u017ee biti predat na recikliranje.Saobraznost se daje isklju\u010divo na ispravnost ure\u0111aja, a ne na njegovu funkcionalnost, jer se podrazumeva da je Potro\u0161a\u010d upoznat sa tehni\u010dkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na \u010dinjenicu da \u0107e izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potro\u0161a\u010da u okviru deklarisanih tehni\u010dkih mogu\u0107nosti propisanih od strane proizvo\u0111a\u010da. Saobraznost se ne odnosi na poslove odr\u017eavanja proizvoda tj. ci\u0161\u0107enje i sl. Od potro\u0161a\u010da se o\u010dekuje da kupljeni proizvod ne izla\u017ee \u0161tetnim dejstvima (duvanski dim, ekstremno pra\u0161njave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe \u0107e se otklanjati isklju\u010divo na teret potro\u0161a\u010da po va\u017ee\u0107em cenovniku servisnih usluga.Pravo na saobraznost nije mogu\u0107e ostvariti ukoliko je do o\u0161te\u0107enja ili kvara robe do\u0161lo usled transporta nakon isporuke, usled nepravilne monta\u017ee, usled nepravilnog odr\u017eavanja, usled neispravnih elektri\u010dnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara ili udara groma, usled vi\u0161e sile (poplava, zemljotres, po\u017ear i sl.), usled nepravilnog kori\u0161\u0107enja, usled nepridr\u017eavanja proizvo\u0111a\u010dkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled kori\u0161\u0107enja neodgovaraju\u0107eg potro\u0161nog materijala koji nije kupljen uz proizvod, usled bilo kakvog mehani\u010dkog o\u0161te\u0107enja proizvoda koje je nastalo krivicom potro\u0161a\u010da ili tre\u0107eg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovla\u0161\u0107enog popravljanja proizvoda od strane tre\u0107eg lica koje nije ovla\u0161\u0107eno od Prodavca ili proizvo\u0111a\u010da, ukoliko je proizvod vra\u0107en bez \u00a0ra\u010duna ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potro\u0161a\u010d je du\u017ean da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizi\u010dku neo\u0161te\u0107enost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizi\u010dku neo\u0161te\u0107enost ne\u0107e biti prihva\u0107ene.Potro\u0161a\u010d \u0107e sa\u010duvati originalnu ambala\u017eu kupljenog prizvoda i koristiti je pri svakom internom i eksternom transportu.Pre nego \u0161to se obrati za tehni\u010dku pomo\u0107, Potro\u0161a\u010d \u0107e proveriti da li su obezbe\u0111eni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda.Softver koji je isporu\u010den uz ra\u010dunar ili uredjaj ne potpada pod uslove saobraznosti.Sve dodatne informacije vezane za servis Potro\u0161a\u010d mo\u017ee dobiti pozivaju\u0107i\u00a0SERVICE CALL CENTER<\/strong>\u00a0na telefon\u00a0+38165\/4448685 svalog radnog dana od 16-18h<\/strong>\u00a0ili slanjem poruke na e-mail: spyagentoffice@gmail.com<\/p>\n

 <\/p>\n

Detalji ugovora o prodaji na daljinu<\/p>\n

\u010clan 2.Kupac potpisivanjem ovog Ugovora potvr\u0111uje da je od strane Prodavca upoznat o osnovnim obele\u017ejima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, na\u010dinu pla\u0107anja, na\u010dinu i roku isporuke i na\u010dinu izvr\u0161enja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, uklju\u010duju\u0107i i mere tehni\u010dke za\u0161tite digitalnog sadr\u017eaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadr\u017eaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac ima saznanja, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o na\u010dinu izjavljivanja reklamacije, a naro\u010dito o mestu prijema i na\u010dinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potro\u0161a\u010da po osnovu saobraznosti, o dostupnosti rezervnih delova, priklju\u010dnih aparata i sli\u010dnih delova, tehni\u010dkog servisa, odnosno odr\u017eavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe. Prodavac je Kupcu predao uputstvo za upotrebu i monta\u017eu.\u010clan 3.Ako isporu\u010dena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon \u0161to obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog \u010dlana nije mogu\u0107e, Kupac ima pravo da zahteva odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili raskid ugovora ako:1.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Nesaobraznost ne mo\u017ee da se otkloni opravkom ili zamenom uop\u0161te niti u primerenom roku<\/p>\n

2.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Ne mo\u017ee da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvr\u0161io opravku ili zamenu u primerenom roku<\/p>\n

3.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Opravka ili zamena ne mo\u017ee da se sprovede bez zna\u010dajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene<\/p>\n

4.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno optere\u0107enje za Prodavca.<\/p>\n

Nesrazmerno optere\u0107enje za Prodavca u smislu stava 3. ta\u010dka 4. ovog \u010dlana, javlja se ako u pore\u0111enju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane tro\u0161kove, uzimaju\u0107i u obzir:\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Zna\u010daj saobraznosti u konkretnom slu\u010daju<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Da li se saobraznost mo\u017ee otkloniti bez zna\u010dajnijih nepogodnosti za Kupca<\/p>\n

Kupac ima pravo da zahteva zamenu, odgovaraju\u0107e umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je mogu\u0107a samo uz izri\u010ditu saglasnost Kupca.Uzimaju\u0107i u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Kupac nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvr\u0161iti u primerenom roku bez zna\u010dajnih neugodnosti za Kupca i uz njegovu saglasnost.Ako se nesaobraznost pojavi u roku od \u0161est meseci od dana prelaska rizika na Kupca, on ima pravo da bira izme\u0111u zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovaraju\u0107im umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti mogu\u0107e je opravkom uz izri\u010ditu saglasnost Kupca.Kupac ne mo\u017ee da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Kupac ne\u0107e zloupotrebljavati svoja prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, bi\u0107e du\u017ean da Prodavcu naknadu svaku \u0161tetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac \u0107e utvrditi da li postoji nesaobraznost robe koju je Kupac istakao i ako utvrdi da je Kupac i pored nepostojanja neosaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od Kupca \u0107e tra\u017eiti naknadu \u0161tete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod \u0161tetom se podrazumeva kako stvarna \u0161teta tako i izmakla korist.Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Kupca.Ako nesaobraznost nastane u roku od \u0161est meseci od dana prelaska rizika na Kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom odre\u0111ene nesaobraznosti.Kod prodaje polovne robe, Prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od jedne godine.\u010clan 4.Prodavac se obavezuje da \u0107e isporu\u010diti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadaju\u0107om ambala\u017eom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvo\u0111a\u010da, uvoznika ili distributera.Da bi se ostvarilo pravo na saobraznost neophodno je, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal prilo\u017eiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, (po mogu\u0107stvu neo\u0161te\u0107enu ambala\u017eu), original ili kopiju Ugovora o prodaji i\u00a0 ra\u010dun \u00a0kojim se potvr\u0111uje kupovina robe od Prodavca. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olak\u0161ala provera neispravnosti od strane ovla\u0161\u0107enog lica Prodavca ili ovla\u0161\u0107enih servisera proizvo\u0111a\u010da. Opis kvara, serijski broj, naziv artikla, proizvo\u0111a\u010d artikla, oznaka modela itd. unose se u za to predvi\u0111en obrazac (revers). Prodavac se obavezuje da Kupcu obezbedi ovaj obrazac i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primerak reversa zadr\u017eava Prodavac, a drugi Kupac prilikom predaje proizvoda na servis. Kupac je du\u017ean da prilikom preuzmanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavca . U suprotnom, Kupac ne\u0107e mo\u0107i da preuzme robu sa servisa. Zamena delova pre provere dokumentacije nije mogu\u0107a, kao ni pre provere navedenih nedostataka, osim ukoliko u cenovniku ili posebnom sertifikatu koji se dobije nije druga\u010dije nazna\u010deno (npr. ukoliko je za odre\u0111eni artikl nazna\u010deno da se u slu\u010daju reklamacije menja 1 za 1 u roku odgovornosti za nesaobraznost).Roba koja se \u0161alje na servis po\u0161tom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambala\u017eu. Svi proizvodi koji su na ovaj na\u010din Prodavcu dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je do\u0161lo do vidljivih mehani\u010dkih o\u0161te\u0107enja samog proizvoda u toku transporta ne\u0107e biti preuzeti od strane Prodavca, ve\u0107 \u0107e biti vra\u0107eni po\u0161iljaocu o njegovom tro\u0161ku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna o\u0161te\u0107enja proizvoda i amba\u017ee koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese Kupca.Ukoliko je utvrdjeno fizi\u010dko i mehani\u010dko o\u0161te\u0107enje robe za koju Prodavca ne odgovara, Prodavac u slu\u010daju povra\u0107aja novca, nije du\u017ean da vrati pun iznos kupoprodajne cene, ve\u0107 \u0107e mu umanjiti za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled o\u0161te\u0107enja. Procenu \u0107e vr\u0161iti ovla\u0161\u0107ena lica Prodavca (serviseri).Saobraznost ne pokriva nedostatke, o\u0161te\u0107enja i kvarove nastale nepravilnim i nestru\u010dnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uklju\u010deni i propusti poput spajanja ure\u0111aja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanjem kao i kori\u0161\u0107enje ure\u0111aja u nepredvi\u0111enim uslovima i prostorima. Pravo na saobraznost kupac gubi i u slu\u010daju neovla\u0161\u0107enog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane tre\u0107eg lica koje nije ovla\u0161\u0107eno od strane Prodavca ili proizvo\u0111a\u010da.Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na ra\u010dunaru, hard disku ili bilo kom drugom ure\u0111aju koji slu\u017ei za sme\u0161tanje podataka.Prodavac ne vr\u0161i instalaciju i monta\u017eu robe na adresi kupca i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili monta\u017ee, osim ako je do pomenute nesobraznosti do\u0161lo krivicom Prodavca.U slu\u010daju da kontrolni servis Prodavca utvrdi da je proizvod koji je poslat na popravku po reklamaciji ispravan, bi\u0107e napla\u0107en pregled proizvoda po va\u017ee\u0107em cenovniku servisa i bi\u0107e napla\u0107eni svi transportni tro\u0161kovi koje je snosio Prodavac. Proizvod \u0107e se isporu\u010diti na adresu Kupca tek nakon \u0161to Kupac uplati na na\u0161 teku\u0107i ra\u010dun sve nastale tro\u0161kove.U slu\u010daju da se radi o kompletnom ra\u010dunaru kupljenom kod Prodavca, on se obavezuje da utvrdi i otkloni sve nepravilnosti u radu ra\u010dunara.U slu\u010daju kupovine samo odre\u0111enih komponenata za sastavljanje ra\u010dunara kod Prodavca, kao i u slu\u010daju kada ra\u010dunar nije sastavilo ovla\u0161\u0107eno li\u0107e, kod Prodavca, on je du\u017ean samo da proveri ispravnost komponenata kupljenih kod Prodavca. Kompatibilnost komponenata nije predmet saobraznosti ukoliko sve komponente u ra\u010dunaru nisu kupljene kod Prodavca. U slu\u010daju da su sve komponente u ra\u010dunaru kupljene kod Prodavca a dolazi do odre\u0111enih nekompatibilnosti u me\u0111usobnom radu, Prodavac se obavezuje da \u0107e u dogovoru sa Kup\u0107em prona\u0107i re\u0161enje za nastalu situaciju a svakako u korist Kupca.\u010clan 5.Kupac mo\u017ee da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogre\u0161no obra\u010dunate cene i drugih nedostataka, na slede\u0107e na\u010dine:\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Telefonom na broj: 065\/4448685, svakim radnim danom od 16-18h<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Elektronskim putem, na e-mail adresu prodavca, e-mail: spyagentoffice@gmail.com<\/p>\n

 <\/p>\n

Prodavac je du\u017ean da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadr\u017ei odluku da li prihvata reklamaciju, izja\u0161njenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za re\u0161avanje reklamacije. Rok ne mo\u017ee da bude du\u017ei od 30 dana, od dana podno\u0161enja reklamacije.<\/p>\n

Prodavac je du\u017ean da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za re\u0161avanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. S toga \u0107e Kupca svoju saglasnost dati u najkra\u0107em mogu\u0107em roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da re\u0161i reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti Kupca smatra\u0107e se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogu\u0107nosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogu\u0107nosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, du\u017ean je da o produ\u017eavanju roka za re\u0161avanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome \u0107e je re\u0161iti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju \u0107e Kupac dati u najkra\u0107em mogu\u0107em roku. Produ\u017eavanje roka za re\u0161avanje reklamacija mogu\u0107e je samo jednom.Prodavac se obavezuje da \u0107e svaki proizvod koji je predat na servis, a \u010dija reklamacija nije re\u0161ena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovaraju\u0107im artiklom.Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovaraju\u0107i, Kupcu \u0107e biti vra\u0107en iznos kupoprodajne cene.Kupac je du\u017ean da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obave\u0161tenje da mo\u017ee preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima vi\u0161e nikakvu odgovornost za dati proizvod i proizvod mo\u017ee biti predat na recikliranje.\u010clan 6.Ukoliko se proizvodi kupuju na daljinu (npr. preko internet sajta Prodavca) i isporu\u010duju na adresu kupca, kupac ima pravo da da odustane od ugovora zaklju\u010denog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navo\u0111enja razloga i dodatnih tro\u0161kova, osim tro\u0161kova vra\u0107anja robe, koje u ovom slu\u010daju snosi Kupac. Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana ra\u010duna se od trenutka kada roba dospe u dr\u017eavinu Kupca, odnosno tre\u0107eg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.Kada Kupac jednom porud\u017ebenicom naru\u010di vi\u0161e vrsta roba koje se isporu\u010duju zasebno, rok od 14 dana po\u010dinje da te\u010de kada poslednja vrsta naru\u010dene robe dospe u dr\u017eavinu Kupca, odnosno tre\u0107eg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.Kada se isporuka robe sastoji iz vi\u0161e po\u0161iljki i delova, rok od 14 dana po\u010dinje da te\u010de kada je poslednja po\u0161iljka ili deo, dospeo u dr\u017eavinu Kupca, odnosno tre\u0107eg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Rok iz ovog stava isti\u010de protekom poslednjeg \u010dasa poslednjeg dana roka.Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju mo\u017ee dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaklju\u010denog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen na\u010din (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaklju\u010duju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata Prodavcu u roku iz stava 1. ovog \u010dlana. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu. Ako Prodavac omogu\u0107i Kupcu da elektronski popuni i po\u0161alje obrazac za odustanak, du\u017ean je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosa\u010du zapisa.Prodavac \u0107e u trenutku zaklju\u010denja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe predati Kupcu u pisanoj formi ili na trajnom nosa\u010du zapisa obrazac za odustanak i primerak potpisanog ugovora. Obave\u0161tenje Kupcu iz \u010dlana 27. st. 1. i 2. Zakona o za\u0161titi potro\u0161a\u010da (adresi poslovanja Prodavca, adresi, broju faksa i adresi elektronske po\u0161te Prodavca na koju Kupac mo\u017ee da izjavi reklamaciju i ceni robe) nalazi se u tekstu ovog ugovora.Po\u010detkom roka iz stava 1 ovog \u010dlana, prestaje pravo Kupca na odustanak od ugovora.Prodavac je u slu\u010daju zakonitog odustanka od ugovora du\u017ean da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac mo\u017ee da odlo\u017ei povra\u0107aj sredstava dok ne dobije robu koja se vra\u0107a, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga \u0161ta nastupa prvo. Kupac je du\u017ean da vrati robu Prodavcu ili licu ovla\u0161\u0107enom od strane Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac snosi isklju\u010divo direktne tro\u0161kove vra\u0107anja robe. Kupac je isklju\u010divo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na na\u010din koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono \u0161to je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac \u0107e proizvod vratiti u neo\u0161te\u0107enoj originalnoj ambala\u017ei, sa svom pripadaju\u0107om dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporu\u010den, bez ikakvih mehani\u010dkih ili bilo kakvih drugih o\u0161te\u0107enja.Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slu\u010daju:\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Isporuke robe ili pru\u017eanja usluga \u010dija cena zavisi od promena na finansijskom tr\u017ei\u0161tu na koje Prodavac ne mo\u017ee da uti\u010de i koje mogu nastati u toku roka za odustanak<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Isporuke zape\u010da\u0107ene robe, zape\u010da\u0107enih audio, video zapisa ili ra\u010dunarskog softvera, koji su otpe\u010da\u0107eni nakon isporuke<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo me\u0161a sa drugom robom<\/p>\n

\u00b7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 isporuke digitalnog sadr\u017eaja koji nije isporu\u010den na trajnom nosa\u010du zapisa ako je izvr\u0161enje zapo\u010delo posle prethodne izri\u010dite saglasnosti Kupca i njegove potvrde da zna da na taj na\u010din gubi pravo na odustanak od ugovora<\/p>\n

Ovim Ugovorom Kupac daje izri\u010ditu saglasnost isporuke digitalnog sadr\u017eaja koji nije isporu\u010den na trajnom nosa\u010du zapisa i potvr\u0111uje da zna da na taj na\u010din gubi pravo na odustanak od ugovora.\u010clan 7.Saobraznost se daje isklju\u010divo na ispravnost ure\u0111aja, a ne na njegovu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Kupac upoznat sa tehni\u010dkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na \u010dinjenicu da \u0107e izabrani proizvod zadovoljiti zahteve kupca u okviru deklarisanih tehni\u010dkih mogu\u0107nosti propisanih od strane proizvo\u0111a\u010da. Saobraznost se ne odnosi na poslove odr\u017eavanja proizvoda tj. \u010di\u0161\u0107enje i sl. Od Kupca se o\u010dekuje da kupljeni proizvod ne izla\u017ee \u0161tetnim dejstvima (duvanski dim, ekstremno pra\u0161njave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe \u0107e se otklanjati isklju\u010divo na teret Kupca po va\u017ee\u0107em cenovniku servisnih usluga.Pravo na saobraznost nije mogu\u0107e ostvariti ukoliko je do o\u0161te\u0107enja ili kvara robe do\u0161lo usled transporta nakon isporuke, usled nepravilne monta\u017ee, usled nepravilnog odr\u017eavanja, usled neispravnih elektri\u010dnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara ili udara groma, usled vi\u0161e sile (poplava, zemljotres, po\u017ear i sl.), usled nepravilnog kori\u0161\u0107enja, usled nepridr\u017eavanja proizvo\u0111a\u010dkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled kori\u0161\u0107enja neodgovaraju\u0107eg potro\u0161nog materijala koji nije kupljen uz proizvod, usled bilo kakvog mehani\u010dkog o\u0161te\u0107enja proizvoda koje je nastalo krivicom Kupca ili tre\u0107eg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovla\u0161\u0107enog popravljanja proizvoda od strane tre\u0107eg lica koje nije ovla\u0161\u0107eno od Prodavca ili proizvo\u0111a\u010da, ukoliko je proizvod vra\u0107en bez\u00a0 ra\u010duna ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca.Kupac je du\u017ean da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizi\u010dku neo\u0161te\u0107enost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizi\u010dku neo\u0161te\u0107enost ne\u0107e biti prihva\u0107ene.Kupac \u0107e sa\u010duvati originalnu ambala\u017eu kupljenog prizvoda i koristiti je pri svakom internom i eksternom transportu.Pre nego \u0161to se obrati za tehni\u010dku pomo\u0107, Kupac \u0107e proveriti da li su obezbe\u0111eni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda.Softver koji je isporu\u010den uz ra\u010dunar ili uredjaj ne potpada pod uslove saobraznosti.Kupac potvr\u0111uje da mu je prilikom potpisivanja ovog ugovora predata izjava o saobraznosti za robu.Sve dodatne informacije vezane za servis Kupac mo\u017ee dobiti pozivaju\u0107i SERVICE CALL CENTER na telefon\u00a0\u00a0+38165\/4448685 svakog radnog dana od 16-18h<\/strong>\u00a0ili slanjem poruke na e-mail: spyagentoffice@gmail.com<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Obave\u0161tenje o pravima i obavezama potro\u0161a\u010da Prodavac je du\u017ean potro\u0161a\u010da (kupca) upoznati o osnovnim obele\u017ejima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, na\u010dinu pla\u0107anja, na\u010dinu i roku isporuke i na\u010dinu izvr\u0161enja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, ukljucujuci i mere tehni\u010dke za\u0161tite digitalnog sadr\u017eaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadr\u017eaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_mi_skip_tracking":false},"yoast_head":"\nIzjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"noindex, nofollow\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"en_US\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Izjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Obave\u0161tenje o pravima i obavezama potro\u0161a\u010da Prodavac je du\u017ean potro\u0161a\u010da (kupca) upoznati o osnovnim obele\u017ejima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, na\u010dinu pla\u0107anja, na\u010dinu i roku isporuke i na\u010dinu izvr\u0161enja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, ukljucujuci i mere tehni\u010dke za\u0161tite digitalnog sadr\u017eaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadr\u017eaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac […]\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"PRISLUSKIVACI\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/spijunska.oprema\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2019-12-03T19:05:23+00:00\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Est. reading time\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"26 minutes\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/\",\"url\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/\",\"name\":\"Izjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/#website\"},\"datePublished\":\"2019-12-03T19:03:48+00:00\",\"dateModified\":\"2019-12-03T19:05:23+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"en-US\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Izjava o saobraznosti\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/#website\",\"url\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/\",\"name\":\"PRISLUSKIVACI\",\"description\":\"Prisluskivaci | Prisluskivanje | Prislusni uredjaji\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"en-US\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Izjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI","robots":{"index":"noindex","follow":"nofollow"},"og_locale":"en_US","og_type":"article","og_title":"Izjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI","og_description":"Obave\u0161tenje o pravima i obavezama potro\u0161a\u010da Prodavac je du\u017ean potro\u0161a\u010da (kupca) upoznati o osnovnim obele\u017ejima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, na\u010dinu pla\u0107anja, na\u010dinu i roku isporuke i na\u010dinu izvr\u0161enja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, ukljucujuci i mere tehni\u010dke za\u0161tite digitalnog sadr\u017eaja, o relevantnoj interoperabilnosti digitalnog sadr\u017eaja sa hardverom i softverom o kojima trgovac […]","og_url":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/","og_site_name":"PRISLUSKIVACI","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/spijunska.oprema","article_modified_time":"2019-12-03T19:05:23+00:00","twitter_misc":{"Est. reading time":"26 minutes"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/","url":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/","name":"Izjava o saobraznosti - PRISLUSKIVACI","isPartOf":{"@id":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/#website"},"datePublished":"2019-12-03T19:03:48+00:00","dateModified":"2019-12-03T19:05:23+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/#breadcrumb"},"inLanguage":"en-US","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/izjava-o-saobraznosti\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Izjava o saobraznosti"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/#website","url":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/","name":"PRISLUSKIVACI","description":"Prisluskivaci | Prisluskivanje | Prislusni uredjaji","potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"en-US"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1873"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1873"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1873\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1876,"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/1873\/revisions\/1876"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.prisluskivaci.in.rs\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1873"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}